آبرسانی به 31 روستای نمین قبل از فصل گرما

فرماندار نمین گفت :با افتتاح مجتمع آبرسانی امام حسن (ع) اهالی بیش از 31 روستای این شهرستان قبل از تیرماه از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
کد خبر: ۲۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 14 April 2015
 به گزارش ایرنا، سید مهدی جوادی در بازدید از روستاهای 13 گانه منطقه پیله رود شهرستان نمین ، از اختصاص 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی این مجتمع خبر داد و خواستار تسریع در بهره برداری آن از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان شد.

او افزود: با افتتاح این پروژه مشکل آب شرب اهالی تمام روستاهای منطقه پیله رود نمین برطرف خواهد شد.

او احیا و آسفالت راه ارتباطی منطقه پیله رود به عنبران برای تکمیل کمربند گردشگری شهرستان نمین را ضروری دانست و خواستار کمک نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به اختصاص اعتبار برای این موضوع شد.

جوادی اظهار کرد: با احیا و آسفالت این راه قدیمی 13 کیلومتری علاوه بر ایجاد زمینه حضور گردشگران در این منطقه بکر و سرسبز ، شهر عنبران از بن بست خارج شده و ارتباطات اهالی روستاهای منطقه پیله رود نمین نیز تسهیل می شود.

فرماندار نمین ایجاد سد معیشتی برای مهار آب های روان رودخانه پرآب پیله رود برای حفظ و تقویت باغات و زمین های زراعی کشاورزان منطقه را ضروری ذکر کرد و خواستار اقدام اساسی از سوی جهاد کشاورزی نمین در این زمینه شد.

به گزارش ایرنا، اهالی روستاهای تابعه منطقه پیله رود هم عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه ، کمبود سهمیه تنها نانوایی بربری پز این منطقه ، تعطیلی تنها مرکز بهداشتی و بهداشتی و درمانی منطقه ، افت ولتاژ برق ، مشکلات ناشی از گل و لای کوچه ها به دلیل بلاتکلیف ماندن موضوع اجرای طرح هادی روستایی و نبود روشنایی معابر را از مهم ترین مسائل و مشکلات این منطقه برشمرده و خواستار رفع این مشکلات شدند.

شهرستان نمین در 25 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار