مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند؛

واحد تولید ازت در پالایشگاه شازند بزودی راه اندازی می شود

تابناک: مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند گفت: ارتقای کمی و کیفی محصولات، صرفه جویی همزمان با رعایت مسایل ایمنی در انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات از اولویتهای دیگر این واحد پالایشگاهی است.
کد خبر: ۲۲۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 08 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی جمشیدی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر که کار طراحی و نصب این واحد به پایان رسیده است، گفت: هم اکنون و با توجه به مقدار مصرف ازت در این شرکت، واحد جدید تولید ازت بزودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این واحد با استفاده از فرآیند تراکم، سرماسازی و توربین انبساطی، نیتروژن را از مخلوط هوا جدا می کند.

جمشیدی، با بیان این که ازت تولیدی این واحد از درجه خلوص نزدیک هزار درصدی برخوردار است، افزود: این محصول در واحدهایی مانند CCR، RCD و RFCC به مصرف می رسد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)، استمرار تولید بنزین و نفت گاز یورو ٤ و کاهش آلایندگی و مازوت را از جمله اولویتهای کاری امسال این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی محصولات، صرفه جویی همزمان با رعایت مسایل ایمنی در انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات از اولویتهای دیگر این واحد پالایشگاهی است.

جمشیدی تاکید کرد: با توجه به تعداد واحدهای عملیاتی در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، هر ساله چند واحد عملیاتی تحت تعمیرات اساسی قرار می گیرد، از این رو برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت در انجام این تعمیرات می تواند صرفه جویی مالی، زمانی و افزایش تولید محصولات را در پی داشته باشد.

وی در پایان از مذاکره با ٢ شرکت برای ساخت و راه اندازی واحد الکیلاسیون با توجه به مازاد تولید ال پی جی در  پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند خبرداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار