سرپرست تیم گسترش فولاد :

پرسپولیسی‌ها با 24 اتوبوس به تبریز آمده‌اند

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است که تماشاگران حاضر در ورزشگاه، از تماشای بازی گسترش فولاد و پرسپولیس لذت می‌برند.
کد خبر: ۲۲۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 08 May 2016
حسن آذرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تغییر مکان برگزاری بازی دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و استقلال اهواز رخ داد، این تصمیم از سوی وزارت کشور گرفته شد و ما نیز تابع تصمیمات آن‌ها هستیم.

وی در خصوص این‌که آیا تماشای این مسابقه رایگان است یا خیر، گفت: پیش از این، تصمیم بر این بود که بازی‌هایمان تا انتهای فصل رایگان باشد، ولی این تصمیم برای ورزشگاه اختصاصی خودمان گرفته شده بود و در بازی فردا، بلیت‌فروشی انجام خواهد شد.

آذرنیا در خصوص آخرین وضعیت تیم گسترش فولاد پیش از رویارویی با پرسپولیس، اظهار کرد: خداراشکر در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و بدون محروم به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت، پس از بازی نیم‌فصل اولمان، خود برانکو ایوانکویچ نیز به بازی خوب تیم ما اذعان کرد و امیدوارم مردم تبریز فردا به ورزشگاه بیایند تا از تماشای یک بازی زیبا لذت ببرند.


وی ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری دیدار دو تیم مهیا شده و کادر فنی تیم نیز نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرده‌اند و فکر کنم روز خوبی برای فوتبال تبریز باشد.

سرپرست گسترش فولاد در پایان تأکید کرد: آنطور که شنیده‌ایم، پرسپولیسی‌ها با 24 اتوبوس به سمت تبریز آمده‌اند و از هوادارانمان می‌خواهم آن‌هایی که در تبریز هستند و برای تماشای بازی تراکتور به تهران نرفته‌اند، برای حمایت از تیم ما، به ورزشگاه بیایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار