خدمتگزاری مهم‌ترین اصل در قبول مسئولیت

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: حداقل در هر خانواده‌ای یک جوان بیکار تحصیلکرده وجود دارد که وظیفه ماست با استفاده از منابع داخلی و سیاست‌های درست، وعده‌هایی را که داده‌ایم، عملی کنیم.
کد خبر: ۲۱۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 23 April 2016
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: حداقل در هر خانواده‌ای یک جوان بیکار تحصیلکرده وجود دارد که وظیفه ماست با استفاده از منابع داخلی و سیاست‌های درست، وعده‌هایی را که داده‌ایم، عملی کنیم.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف در جمع حامیان یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر با اشاره به حضور حداکثری مردم در دور اول انتخابات اظهار کرد: مردم با این حضور مسیر پیشرفت کشور را ترسیم کردند و این راه باید تثبیت شود.

وی با بیان اینکه مردم در هفتم اسفندماه کاری کردند کارستان و در اغلب حوزه‌ها نتایج، حتی برای ما اصلاح‌طلبان نیز فوق تحلیل بود، ادامه داد: نتیجه این انتخابات بیانگر رشد و اقتدار سیاسی مردم بود، به طوری که حتی جلوتر از مدعیان سیاسی بودند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه امروز آنچه باید در اصل کار ما قرار گیرد، خدمت به این مردم است، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم کشور ما در صحنه‌های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم بوده و توانستند با آن شرایط کشور را به خوبی اداره کنند.

عارف تبیین کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز ملت ایران در دیگر صحنه‌ها حضور داشتند و با وجود مشکلات برای احقاق حقوق خود در برابر قدرت‌های جهانی جانفشانی کرده و ایستادند.

وی، خدمتگزاری به مردم را بزرگترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: خدا را شاکریم که این منت را بر ما گذاشته تا بتوانیم خدمتگزار ملت ایران باشیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم، خطاب به مردم بیان کرد: شما ملتی هستید که راه عقلانیت را در پیش گرفته و در هیچ صحنه‌ای نظام را تنها نگذاشته‌اید.

عارف با بیان اینکه مسیر رشد و تعالی کشور، مطالبات زنان سرپرست خانوار، رفع معضل بیکاری جوان تحصیلکرده، پاسخ به نیازهای اقتصادی و زدودن فقر از کشور باید در صدر امور باشد، اضافه کرد: همه مسئولان باید در این راه تلاش کنند.

وی با اشاره به رأی مردم تهران به اصلاح‌طلبان تصریح کرد: انصافاً مردم در دور اول انتخابات همکاری خوبی داشتند و با تحلیل و شناخت درست، یکصدا توانستند از بین کاندیداها به یک لیست رأی بدهند که این ظرفیت در همه شهرستان‌ها و همه‌جا وجود دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در جبهه‌ای یکصدا قرار دارند که متعلق به مردم هستند و خود را مدیون مردم می‌دانند، تأکید کرد: مسیری که امروز اصلاح‌طلبان به عنوان منتخبان مردم در مجلس در پیش خواهند گرفت، حمایت از ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و حرکت در مسیر ناب اسلام واقعی خواهد بود.

عارف متذکر شد: امروز نسل چهارم انقلاب تشنه ارزش‌های واقعی انقلاب است و باید دقت کرد تا در انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب دقت لازم صورت گیرد تا این نسل نیز با آرمان‌های اصلی انقلاب آشنا شود.

وی تشریح کرد: اصلاح‌طلبان تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه واقعی انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی آن در همه صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خواهند داشت و در این زمینه انتظار می‌رود محبوبیت خود را بین مردم و نظام حفظ کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌ای است که نظام الهی بر عهده هر کدام از ما قرار داده که باید از این مسئولیتی که داریم، درست استفاده کنیم.

عارف، خدمتگزاری را مهم‌ترین اصل در قبول مسئولیت دانست و با بیان اینکه باید در هر جایگاهی که هستیم مسئولیت خود را درست انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در دهه چهارم انقلاب باید خیلی از کینه‌های گذشته، خطاها و بحث‌هایی که جز رکود و مشکل برای ما چیزی نداشته را کنار بگذاریم و همدلی و همزبانی را به عنوان یک ضرورت پیش بگیریم.

به گفته وی، وظیفه ما همبستگی ملی، پاسخگویی به مطالبات مردم و تلاش برای پیشرفت کشور است که بخشی از آن بر عهده مجلس گذاشته شده است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه ما نمی‌گوییم در دوره‌های گذشته مجلس کاری انجام نشده است، اما باید برای این مردم بیش از این کار شود، افزود: باید منافع مشترک مردم را در مجلس پیش گرفت و برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نگاه عمیق مردم در خرداد 92 نتیجه داد و ملت همان مسیر را در هفتم اسفندماه طی کردند، اظهار کرد: باید برای حفظ این مسیر و تکمیل آن در دهم اردیبهشت‌ماه حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

عارف با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و نتیجه برجام گفت: رفع تحریم‌ها و به نتیجه رسیدن برجام حاصل تلاش فرزندان این ملت با حمایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بود که توانستیم حقانیت ملت ایران را در برابر قدرت‌های دنیا به اثبات برسانیم.

وی تصریح کرد: ما توانستیم به دو هدف بزرگ خود در مذاکرات دست پیدا کنیم تا به یاری خدا در مجلس جدید بتوانیم با کار و تلاش آثار مثبت برجام را در زندگی مردم ببینیم.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به وجود خط فقر در بین اقشار مختلف کشور گفت: در حال حاضر وضعیت نامطلوب است و بخش عظیمی از مردم جامعه با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند.

عارف بیان کرد: در حال حاضر حداقل در هر خانواده‌ای یک جوان بیکار تحصیلکرده وجود دارد که وظیفه ماست با استفاده از منابع داخلی و سیاست‌های درست، وعده‌هایی را که داده‌ایم، عملی کنیم.

وی افزود: حفظ منزلت و جایگاه مردم بسیار مهم است و ضرورت دارد برای رفع آسیب‌ها، بحران‌های اجتماعی و مشکلات مردم و ناهنجاری‌های امروز در این شرایط قدم برداریم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه دولت و مجلس به تنهایی نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند، اظهار داشت: در عین حال نمایندگان مجلس دهم باید با استفاده از ارکان قانونی و ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت و رفع مشکلات اقدام کنند.

عارف با اشاره به اینکه در برخی استان‌ها و شهرستان‌ها انتخابات به دور دوم کشیده شده است، گفت: مردم باید مرحله ناتمام انتخابات را با حضور حداکثری و گسترده در دور دوم تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه برای کسب موفقیت باید مسیری را که رفته‎ایم به درستی به پایان برسانیم، در ادامه ملایر را شهر خیران خواند و گفت: مردم ملایر همیشه در صحنه بوده و در همه امور اقتدار خود را به اثبات رسانده‌اند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پایان با اشاره به اینکه شهرستان ملایر به عنوان مرکزیت اصلاح‌طلبان در استان همدان نام گرفته است، خطاب به مردم این شهرستان، گفت: شما باید نشان دهید که این نامگذاری صحیح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار