سازمان فرهنگی و معاونت فرهنگی شهرداری کرج باید ادغام شوند

کد خبر: ۲۱۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 17 April 2016


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی و معاونت فرهنگی شهرداری کرج باید ادغام شوند گفت: این موضوع به زودی در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

فاطمه اسکندری در گفتگو با مهر و در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با معاونت فرهنگی شهرداری در سال جاری ادغام می شود، اظهار کرد: قرار بود در سال جدید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد با این حال از زمان دقیق این کار و برنامه ای که برای آن در نظر گرفته شده است بی خبرم.

وی در ادامه از نیم بها شدن هزینه استفاده بانوان از فضاهای ورزشی مدیریت شهری در سال جاری با مصوبه این شورا خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ترغیب بیشتر بانوان و دختران کرجی به ورزش و تقویت فعالیت بدنی انجام می شود و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری موکلفند به محض ابلاغ آن را اجرایی کنند.

اسکندری با بیان اینکه در حال حاضر ساعات ابتدایی صبح، استفاده از اماکن ورزشی شهرداری کرج رایگان است گفت: اماکن تحت پوشش مدیریت شهری از ساعت ۷ تا ۹ صبح به شکل رایگان پذیرای بانوان کرجی در رشته آمادگی جسمانی و ورزش صبحگاهی است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از اماکن ورزشی شهرداری کرج تا ساعت ۱۴ در اختیار بانوان است و به زودی با ابلاغ آیین نامه جدید خدمات رشته های مختلف ورزشی ویژه بانوان با نصف شهریه و به شکل نیم بها ارائه می شود.

اسکندری به برگزاری جشنواره ورزشی محلات و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این جشنواره در ۳ دوره برگزار شده خود توانسته شور و نشاط خوبی را در میان طیف های مختلف مردم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: افزایش هر ساله مخاطبان این جشنواره ورزشی و حضور قشرهای مختلف از جمله مددجویان ندامتگاه ها در این جشنواره نشان از تاثیرگذاری آن دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاکید براینکه هیچ برنامه ای بدون ایراد و اشکال نیست گفت: جشنواره محلات دچار برخی نواقص در اجراست و تلاش می شود در هر دوره ایرادات با کار کارشناسی رفع و برکیفیت آن افزوده شود.

وی با ابراز خرسندی از طرح جدید سازمان فرهنگی ورزشی برای برگزاری فصلی این جشنواره گفت: خروجی این رویداد ورزشی برای شهروندان مثبت و ارزشمند بوده است و شورای شهر کرج همواره حامی برگزاری آن بوده است.

اسکندری در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید و با برنامه ریزی که شده است رشد حداقل ۳۰ درصدی را در تعداد مخاطبان این جشنواره شاهد باشیم و طیف بیشتری از مردم با آن درگیر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار