دستورالعمل "اقتصاد مقاومتی" شورای شهر به شهرداری کرج ابلاغ می‌شود

کد خبر: ۲۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 17 April 2016


رئیس شورای ‌شهر کرج گفت: سیاست‌های کلی شورا در سال جدید در رابطه با "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" به صورت یک دستورالعمل به شهرداری ابلاغ می‌شود.

محمود دادگو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج درباره مصوبات جلسه صبح امروز شورای شهر کرج اظهار داشت: تمام درخواست‌ها و لایحه‌هایی که شهرداری از ما خواسته بود مورد بررسی قرار گرفت که با تعدادی از آنها موافقت و با تعدادی هم مخالفت شد.

وی گفت: یکی از این لایحه‌ها اختصاص یک دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های شهرداری بعد از وقت اداری بود که با این لایحه موافقت نشد و مصوب شد این موضوع با کارشناسی بیشتری پیگیری و سپس در شورا مطرح شود.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به همکاری‌های متقابل شورا و شهرداری با امور مالیاتی استان البرز گفت: این همکاری‌ها سبب افزایش چشم‌گیری بر ارزش افزوده شهرداری شده و در ارتباط با شناسایی مشاغل و مسائل مالی و درآمدهای پایدار شهرداری تاثیرگذار است.

دادگو با بیان اینکه سیاست‌های کلی شورا در سال جدید در رابطه با "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" است، ادامه داد: هر چند که ممکن است با توجه به حجم کار با مقاومت‌هایی روبه‌رو شویم ولی با توجه به صرفه جویی و رابطه‌ای که اقتصاد مقاومتی با زیرساخت‌های شهرداری و شورا دارد با پیگیری‌های متعدد به صورت یک دستورالعمل به شهرداری ابلاغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار