سلامت جامعه در گرو تلاش بانوان فداکار است

کد خبر: ۲۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 14 April 2016

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: سلامت جامعه در گرو تلاش بانوان فداکار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم تقدیر و تجلیل از بانوان عرصه تعلیم و تربیت به میزبانی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج برگزار شد.

وحید یعقوبی در بخشی از این مراسم طی سخنانی گفت: اصل و اساس یک جامعه بر پایه خانواده شکل می‌گیرد و اگر کودکان و نوجوانان و فرزندان آن جامعه به درستی در یک خانواده سالم رشد کنند، می‌توان به آینده آن جامعه امیدوار بود.

وی اظهار داشت: عمده مسئولیت در این راه بسیار مهم و خطیر بر عهده زنان و بانوان است و به طور قطع می‌توان گفت که سلامت خانواده و در پی آن سلامت یک جامعه در گرو تلاش بانوان فداکار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تصریح کرد: در نظام آموزشی ما و به ویژه مدارس نیز وظیفه مهمی بر دوش بانوان عرصه تعلیم و تربیت است و باید قدردان زحمات آنها بود.

یعقوبی گفت: از مجموع بیش از 33 هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، بیش از 64 درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که بانوان عرصه تعلیم و تربیت بار اصلی مسئولیت در این حوزه را بر عهده دارند.

وی بیان داشت: این بانوان هم در عرصه تعلیم و تربیت و هم در عرصه مدیریتی فعال هستند به صورتی که از مجموع 5 معاونت موجود در این اداره، مدیریت 3 معاونت با بانوان است.

در بخش دیگری از این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات را می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی برطرف کرد و به همین دلیل است که بخش مهمی از بودجه کشورها صرف امور فرهنگی و فرهنگ‌سازی می‌شود.

فاطمه اسکندری گفت: با توجه به جایگاه آموزش و پرورش در حوزه فرهنگی لازم است که توجه جدی‌تری به نظام آموزشی و رفع مشکلات فعالان این عرصه داشته باشیم.

وی تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و به ویژه بانوان فعال در این حوزه را امری ضروری و لازم توصیف کرد و گفت: اگر چه معلمان و فرهنگیان ما به دنبال پاداش و تقدیر نیستند، اما باید از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کرد تا از نظر روحی تشویق شوند.

لازم به توضیح است، در این مراسم از بانوان نمونه فعال در عرصه تعلیم و تربیت ناحیه یک آموزش و پرورش کرج تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار