آمار اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه به 1.3 میلیون رسید

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اسکان یک میلیون و 360 هزار گردشگر نوروزی در استان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 29 March 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اسکان یک میلیون و 360 هزار گردشگر نوروزی در استان خبرداد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ اصغر رشنو اظهار کرد: استان کرمانشاه این روزها با وجود بارش باران و نزول رحمت الهی مقصد بسیاری از گردشگران و مهمانان نورزی قرار گرفته و این ناپایداری جوی نتوانسته مانع ورود و کاهش گردشگران و مسافرین به استان شود.

وی افزود: کرمانشاه با وجود آب و هوای سرد و بارانی در این روزها مملو از حضور گردشگران و مسافرین نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز نهم فروردین ماه مجموعا 136 هزار و 542 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده‌اند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ادامه داد: با احتساب آمار روزهای گذشته، تاکنون یک میلیون و 360 هزار و 521 گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان کرمانشاه اقامت یافته‌اند. رشنو گفت: همچنین روز گذشته (نهم فروردین) مجموعا 10 هزار و 743 گردشگر از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

رشنو گفت: مجموع آمار بازدیدکننده‌ از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان تاکنون به 178 هزار و 702 نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از انجام 126 مورد بازدید نظارتی توسط اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری استان در روز نهم فروردین ماه خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون جمعا 1342 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار