ورود سامانه بارشی قوی به استان کرمانشاه

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ بارشی قوی وارد استان کرمانشاه شده و سبب آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی مناطق می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 26 March 2016
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ بارشی قوی وارد استان کرمانشاه شده و سبب آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی مناطق می‌شود.

شاهرخ پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از امروز تا روز سه شنبه، سامانه‌ای قوی و بارش زا جو منطقه را متاثر کرده، به تناوب سبب بارندگی، در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ خواهد شد.

 مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: سامانه‌ای بارشی  وارد جو استان کرمانشاه شده و از امروز شاهد بارش باران در تمام نقاط استان هستیم و در برخی ساعات احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ خواهیم بود.

پارسا با اعلام هشدار به مسافران و مهمانان نوروزی افزود: بارندگی‎‌ها از فردا با شدت بیشتری همراه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی مناطق می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز از اقامت مسافران و مهمانان نوروزی در حواشی رودخانه‌ها و سراب‌ها طی روزهای بارانی گفت: بارش‌ها طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه، نمود بیشتری خواهد داشت و علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، ممکن است با سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه شود.

وی بیان کرد: تا ظهر امروز به دلیل احتمال تشکیل توفان گرد وخاک روی کشور عراق، ممکن است در بعضی ساعات و به خصوص در نواحی مرزی استان کرمانشاه کم و بیش شاهد غبار آلود شدن هوا نیز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار