اسکان ۷۸ هزار نفر در اماکن اقامتی

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: همزمان با هفته نخست سفرهای نوروزی ۷۸ هزار و ۸۶۱ نفر مسافر در اماکن اقامتی شهر همدان اسکان داده شده‌اند.
کد خبر: ۲۰۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 25 March 2016

معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: همزمان با هفته نخست سفرهای نوروزی ۷۸ هزار و ۸۶۱ نفر مسافر در اماکن اقامتی شهر همدان اسکان داده شده‌اند.

به گزارش تسنیم ؛ محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از 28 اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه 19 هزار و 683 خانوار در قالب 78 هزار و 861 نفر در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: روز گذشته پنجم فروردین 3 هزار و 281 خانوار در قالب 13 هزار و 116 نفر مسافر در مکان‌های اقامتی پیش‌بینی شده پذیرش شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان بیان کرد: در این راستا روز گذشته 2 هزار 187 خانوار در قاب 8 هزار و 744 نفر توسط ستاد اسکان شهرداری همدان پذیرش شدند و همچنین یک‌هزار و 94 خانوار در قالب 4 هزار و 372 نفر در منازل استیجاری دارای مجوز اسکان یافتند.

وی گفت: در شبانه‌روز ظرفیت اسکان حداقل 16 هزار نفر و حداکثر 30 هزار نفر مسافر در شهر همدان وجود دارد و از تمام ظرفیت در زمینه اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است.

بیاناتی عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی دارد در این راستا تاکنون 36 هزار و 874 نفر در قالب 12 هزار و 282 خانوار در کلاس‌ها و فضاهای مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافرانی که قصد سفر به همدان در دور دوم سفرهای نوروزی را دارند نگران تأمین فضا برای اقامت نباشند چرا که تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار