رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

باید فکری برای کنترل آسیب‌های اجتماعی کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: لازمه رهایی از آسیب‌های اجتماعی تدوین برنامه جامع، هم‌افزایی و مدیریت یکپارچه است.
کد خبر: ۱۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 19 March 2016
فاطمه اسکندری اظهار داشت: مدیریت یکپارچه در این حوزه قطعا نتایج خوبی را که کاهش معضلات اجتماعی از مهمترین آن می‌باشد به همراه خواهد داشت.
وی، یکی از راه‌های ارتقای سطح زندگی افراد جامعه را کاهش معضلات اجتماعی دانست و افزود: لازم است مسئولین شهری و استانی با عزمی جهادی و همکاری و همدلی در جهت کاهش معضلات اجتماعی که مضرات آن گریبانگیر شهروندان شهر خواهد بود با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون ارتقای سطح کیفی شهروندان را افزایش دهند تا امنیت و آرامش روحی و روانی در شهر حاکم شود.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوبی که در مرکز آسیب‌های اجتماعی استان البرز حاکم است، افزود: ما مسئولان شهر موظف هستیم هر آنچه که در توان داریم برای حل مشکلات شهروندان تلاش کنیم تا افراد آسیب دیده بتوانند با کسب سلامتی خود به آغوش گرم خانواده باز گردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به لزوم احداث گرمخانه بانوان این اقدام را بسیار ضروری دانست و افزود: زنان در جامعه آسیب‌پذیرتر هستند لذا حمایت از این افراد ضروری است.
فاطمه اسکندری در پایان از همه مسئولین شهری خواست تا با همدلی و همکاری مجدانه خود و با هم‌افزایی بتوانند در جهت کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی اقدامات مثمرثمری را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار