ساخت 3 هتل دیگر در شیراز

معاون شهردار شیراز از مذاکره و پیشنهاد سرمایه‌گذاران برای ساخت ۳ هتل جدید در این کلان‌شهر با حمایت شهرداری شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 07 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،رضا خیراندیش با اشاره به ساخت 3 هتل‌ جدید در این شهر اظهار داشت: در این زمینه مذاکره لازم با حضور سرمایه‌گذاران و رئیس جامعه هتل‌داران استان فارس صورت گرفته و با فراهم شدن شرایط لازم ساخت این هتل‌ها به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت اقتصادی شهرداری شیراز از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند، افزود: با باز شدن دروازه‌های سرمایه‌گذاری خارجی، اجرای طرح‌های حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در برنامه است و معاونت اقتصادی شهرداری نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

معاون اقتصادی شهردار‌ شیراز بیان کرد: در نخستین روزهای بعد از تعطیلات نوروز، با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با حمایت کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف شهر شیراز اجرا می‌شود.

خیراندیش تصریح کرد: درخواست ما از دولتمردان این است که بام شیراز را در اختیار شهرداری قرار دهند تا این نهاد علاوه بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی طرح‌های خود در زمینه گردشگری و رونق در این بخش را عملیاتی کند.

وی گفت: امروز شهر شیراز بیش از پیش نیازمند درختکاری و ایجاد فضای سبز مناسب روی ارتفاعات به‌ویژه کوه‌های دراک است و این مهم نیز تنها با همدلی و همراهی مسئولان محقق می‌شود.

معاون اقتصادی شهردار‌ شیراز همچنین با اشاره به عدم بهره‌برداری مناسب از باغ مهر جوان گفت: این باغ در حال حاضر چندین سال است که هیچ گونه بهره‌برداری در آن صورت نمی‌گیرد و شهرداری شیراز آمادگی این را دارد که طرح‌های سرمایه‌گذاری در آن اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار