انتقاد وزیر ورزش و جوانان از عملکرد دولت احمدی‌نژاد/ در روستای 10 خانواری سالن 2 هزار متری ساختند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ‌البرز و تهران محروم‌ترین استان‌های کشور در امکانات و فضاهای ورزشی هستند، گفت: دولت قبل در یک روستای 10 خانواری سالن ورزشی‌ 2 هزار متر مربعی ساخت‌.
کد خبر: ۱۹۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 10 March 2016
محمود گودرزی عصر امروز در همایش توسعه سوارکاری، چوگان و صنعت اسب در کرج افزود: برای توسعه ورزش و امکانات ورزشی باید نگاه کارشناسی شده داشته باشیم که متأسفانه در گذشته عدم این نگاه سبب شد برخی از زیرساخت‌های ورزشی در کشور با مشکلاتی مواجه شود.
وی افزود: ساخت و کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌های ورزشی قبل از دولت یازدهم غیرفنی و غیرکارشناسی بوده و همین امر سبب شد که امروز با 4 هزار و 150 پروژه کلنگ‌زنی شده و ناتمام در کشور مواجه شویم.
گودرزی با بیان اینکه ساخت فضاهای ورزشی باید براساس نیازها و جمعیت ساخته شود افزود: به طور مثال برای یک روستای 10 خانواری سالن ورزشی با زیربنای 2 هزار متر مربع ساخته شده ‌که این فضا برای این تعداد خانوار بسیار زیاد است و این درحالی است که در استان‌های پرجمعیت کشور با مشکل اساسی فضا و امکانات ورزشی مواجه هستیم.
وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه استان‌های تهران و البرز دو استان محروم ازلحاظ امکانات و فضاهای ورزشی محسوب می‌شوند، گفت: استان البرز از لحاظ امکانات ورزشی در آخر جدول قرار دارد.
گودرزی خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی در استان البرز طی دو سال گذشته 30 سانتی‌متر بوده که هم اکنون این سرانه به 41 سانتیمتر مربع رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه باید برای اتمام و تکمیل پروژه‌های ورزشی در کشور اعتباراتی در نظر گرفته شود افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده برخی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور 300 میلیارد ریال و برخی 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.
وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر ارتقای سلامت جامعه افزود: انجام فعالیت‌های ورزشی می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای مهم برای سلامت مردم محسوب شود لذا با ارتقای فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ها می‌توانیم علاوه بر افزایش سلامت عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جسمی و روحی نیز نقش موثری را داشته باشیم.
در این مراسم از ورزشکاران البرزی راه یافته به المیپک 2016 برزیل تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار