تشکیل بیش از13 هزار پرونده قاچاق دراستان

مدیرکل تعزیرات استان اردبیل از تشکیل و رسیدگی به 13 هزار و 756 پرونده تخلف و قاچاق در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 05 March 2016
به گزارش ایرنا ، حسین نجف زاده روز شنبه در جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان گفت:
از این تعداد 9 هزار و 747 پرونده در زمینه کالا و خدمات ، 790 مورد قاچاق کالا و ارز و سه هزار و 219 پرونده در زمینه بهداشت ، درمان و دارو است.
او افزود: در مدت مشابه سال گذشته 12 هزار و 592 پرونده کالا و خدمات ، 699 پرونده قاچاق کالا و ارز و دو هزار و 757 پرونده در زمینه بهداشت ، درمان و دارو مورد رسیدگی قرار گرفت.
او بیان کرد: مقایسه آمارها کاهش 25 درصدی پرونده ها در بخش کالا و خدمات ، افزایش 13 درصدی در زمینه کالا و ارز و افزایش 20 درصدی در زمینه بهداشت ، درمان و دارو را نشان می دهد.
نجف زاده گفت: با نظارت و بازرسی مستمر همه این پرونده ها رسیدگی و منجر به صدور حکم شده و اردبیل در این زمینه به ویژه در زمینه بهداشت و دارو جزو استان های برتر است.
او اضافه کرد: همچنین در یک ماه گذشته یک هزار و 930 کیلو کالای قاچاق آرایشی ، بهداشتی ، خوراکی و نوشیدنی و چهار هزار و 600 کیلوگرم پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته امحا شد.
او با اشاره به اجرای طرح نظارتی از 16 اسفند تا 15 فروردین سال آینده اظهار کرد: در قالب این طرح شرکت های مسافرتی ، مراکز تهیه و توزیع غذا ، فروشگاه ها ، جایگاه های عرضه سوخت و مراکز درمانی فارغ از وقت اداری تحت نظر قرار می گیرد.
نجف زاده افزود: همه میدان های عرضه میوه و تره بار نیز بازرسی می شود و این کنترل باید در جاده های استان نیز انجام و از ورود هرگونه محموله میوه غیر از موز ، نارگیل ، آناناس و انبه جلوگیری شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: 2.5 تن نارنگی خارجی قاچاق کشف و فرد متخلف به پرداخت 100 میلیون ریال محکوم شد.
به گفته وی ، در روزهای پایانی سال تمام سردخانه بازدید شده و اجازه توزیع میوه خارجی وجود ندارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار