فرماندار شبستر:

خبر آتش زدن خودروی یک نامزد انتخاباتی در شبستر تکذیب شد

فرماندار شبستر خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌های خبری درباره آتش زدن خودروی یک نامزد انتخابات در این شهرستان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۸۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 25 February 2016

به گزارش تابناک تبریز از فرمانداری شبستر، سیدسعید کاشانی با اشاره به خبر آتش زدن خودرو یک نامزد انتخاباتی در شبستر، اظهار داشت: چنین حادثه‌ای در شبستر روی نداده اما دو روز قبل یکی از بستگان یکی از نامزدهای انتخاباتی با مراجعه به فرمانداری مدعی شده بود که خودرو نامزد آنها در تهران به آتش کشیده شده است.

فرماندار شبستر افزود: بررسی‌های محلی و منابع مسئول انتظامی و سیاسی تاکنون بروز چنین حادثه را تایید نکرده‌اند و طرح چنین موضوعی در آستانه رفابت‌های انتخاباتی آن هم یک سویه تا حدودی مشکوک به نظر می‌رسد.

وی افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شده که برخلاف ادعای قبلی خودرو متعلق به نامزد مذکور نبوده بلکه به بستگان و اطرافیان او تعلق داشته ضمن اینکه هنوز اصالت بروز این حادثه در مظان شک و تردید قرار دارد و از سوی منابع رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

به گزارش تابناک تبریز دیروز شایعاتی در فضای انتخابات به وجود آمد که منزل یکی از کاندیداهای مجلس از شهرستان شبستر (نمازی) در تهران به آتش کشیده شده است. در طی این شایعه  گفته می شد که ماشین وی نیز به آتش کشیده شده است . با توجه به شایعه بودن این خبر تابناک تبریز دیروز این خبر را پوشش نداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار