جریمه نقدی تا ابطال کارت فرجام واگذارکنندگان کارت بازرگانی درمازندران

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت مازندران جریمه نقدی تا ابطال کارت را فرجام واگذارکنندگان کارت بازرگانی به غیردر این استان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، یوسف خسروزاده ممنوعیت از یک تا چند فعالیت اقتصادی را از دیگر مجازات های پیش بینی شده در قانون برای این گروه از دارندگان کارت بازرگانی اعلام کرد.


وی گفت : با ارتباط مکانیزه بین دستگاه های احراز هویت چون ثبت احوال ، ثبت واسناد و املاک و گمرک جمهوری اسلامی ،تراکنش های دارندگان کارت بازرگانی ثبت می شود و از تخلفات احتمالی در صدور مجوزهای بازرگانی و سایر فرایند اقتصادی در این حوزه جلوگیری می کند.


رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت مازندران برخورد قانونی با تعدادی ازدارندگان کارت بازرگانی تخلف این فعالان اقتصادی را استفاده نادرست از مجوز ثبت سفارش واردات اعلام کرد.


در مازندران حدود یک هزار نفر کارت بازرگانی و 148نفراز جمیعت 800 هزار نفری مشمول نیز کارت مرزنشینان دارند و در 11 ماهه سال جاری بیش از 401 میلیون دلار کالا از مازندران به خارج کشور صادر شد که به نسبت مشابه سال قبل 48 درصد از لحاظ وزنی کاهش و از لحاظ ارزشی رشد 28 درصدی را تجربه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار