سازمان زیباسازی شهرداری کرج چه می‌کند؟

کد خبر: ۱۸۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 15 February 2016
یادداشت از مریم قهرمانی عضو شورای شهر کرج
چرا تبلیغات فرهنگی در سطح شهر کرج کم‌رنگ است؟ سازمان زیباسازی شهرداری کرج برای رفع آلودگی‌های بصری چه راهکاری را انتخاب کرده است؟ این سوال جدی مردم و مسئولان مدیریت شهری مرکز استان البرز از مدیریت سازمان زیباسازی شهرداری کرج بوده و انتظار داریم که پاسخ صحیحی به آن داده شود.
کارشناسان علم مدیریت شهری تنها وجود زباله در شهر را موجب ایجاد آلودگی نمیدانند، بلکه معتقدند که آلودگی های بصری نیز بر سلامت شهروندان تاثیرگذار می گذارد.
رسالت سازمان زیباسازی نیز زیبایی چهره شهر بوده، ولی متاسفانه می بینیم که این سازمان متولی تبیلغات در سطح شهر شده است.
از سوی دیگر تاریکی در بسیاری از نقاط شهر باعث شده که برخی از شهروندان احساس امنیت نکنند. نورپردازی در شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده اما متاسفانه این مهم در کلان‌شهر کرج به فراموشی سپرده شده است.
امروز این نیاز که آیین نامه های سازمان های شهرداری مورد بازبینی قرار گیرد، به شدت در کرج احساس می‌شود.
باید تدبیری اندیشیده شود که برای ارائه پایان کار به ساختمان های بیشتر از چهار طبقه نورپردازی الزامی شود و در ازای اجرای این مهم برای مدتی عوارض از شهروندان گرفته نشود.
همچنین ارائه پیام های فرهنگی در سطح شهر باید با برنامه و تفکر همراه باشد. پیام های حاوی بهداشت و سلامت روان نیاز کلان‌شهر ها است که متاسفانه در کرج جای این پیام ها خالی است.
مردم از مدیریت شهری کرج و به ویژه مدیریت سازمان زیباسازی شهرداری کرج انتظار دارند و این انتظارها به حق است و باید راهکاری انجام شود که این سازمان تنها به دنبال تبلیغات محیطی نبوده و وظائف اصلی خود را به درستی انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار