2 عضو شورای شهر کرج در گفت‌وگو با تابناک

کرج آماده دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است

فاطمه اسکندری و مریم قهرمانی اعضای شورای اسلامی شهر کرج تاکید کردند که مردم این شهرستان آماده حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله دوم بهمن و دفاع قاطعانه از آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۱۷۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 10 February 2016
فاطمه اسکندری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر بوده و این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است.

وی افزود: نسل‌ اول انقلاب به وظیفه‌ای که در قبال اسلام و کشور داشته عمل کرده و با جمع شدن زیر پرچمی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برافراشتند، 2500 سال رژیم ستمشاهی و پادشاهی را سرنگون کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: همین نسل زمانی که دشمنان تا بن دندان مسلح به کشورمان حمله کردند، با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوز ایستاد، تا امروز ایران اسلامی کشوری مستقل، مقتدر و با عزت باشد.

اسکندری به وظایف نسل امروز اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم عزت و سربلندی نظام اسلامی و ایران عزیز را حفظ کنیم، باید همچون نسل اول انقلاب در راه ولایت حرکت کرده و از دستاوردهای جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودم یوم‌الله 22 بهمن بیان داشت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان ثابت می‌کند که مردم ما در برابر توطئه‌ها و هجمه‌ها هراسی به دل راه نداده و مقتدرانه راه خود را ادامه می‌دهد.

اسکندری افزود: به طور قطع فردا مردم شهرستان کرج در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی شرکت کرده و آمادگی خود برای دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب به رخ دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌کشانند.

مریم قهرمانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شرایط داخلی و خارجی کشورمان بسیار حساس بوده و ما در یکی از مقاطع مهم تاریخ ایران به سر می‌بریم.

وی افزود: اگر در این دوران حساس وظایف خود را به درستی انجام دهیم، می‌توانیم از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی که عزت و اقتدار و پیشرفت و توسعه را برای کشور به همراه داشته، دفاع کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این شرایط همه مردم باید در صحنه حضور داشته و ابتدا با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و سپس حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رای، بار دیگر به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی پیام دهیم که این ملت هرگز به زانو در نمی‌آید.

قهرمانی حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را ضرورتی مهم توصیف کرد و گفت: کسانی که کرج و مردم ساکن این شهرستان را به خوبی می‌شناسند و تاریخ این منطقه را رصد کرده‌اند، می‌دانند که مردم کرج همواره در خط ولایت و در راه دفاع از اسلام و انقلاب حضوری ارزشمند و اثرگذار داشته‌اند.

وی تاکید کرد: به طور قطع فردا نیز مردم شهرستان کرج همراه و متحد با دیگر ایرانیان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و به جهانیان ثابت می‌کنیم که مردم ایران دست از اصول و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب بر نمی‌دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار