مدیر روابط‌عمومی شرکت گاز استان زنجان:

قیمت گاز مصرفی و میزان یارانه آن هیچ تغییری نکرده است.

نادر رابطی اظهار کرد که هیچ تغییری در قیمت گاز مصرفی و در میزان یارانه گاز مصرفی مناطق سردسیر ایجاد نشده است و افزایش قیمت قبض های گاز ناشی از افزایش مصرف مشترکان است.
کد خبر: ۱۷۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 02 February 2016
به گزارش خبرگزاری ایسنا مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد:به علت شرایط جوی و هوای سردی که در ماه‌های گذشته بر استان حاکم بوده، مصرف مشترکان افزایش یافته است و این افزایش در مصرف، تاثیر خود را بر روی قبض‌های پایان دوره نشان می‌دهد.
 وی همچنین در رابطه با آخرین قیمت گاز مصرفی، گفت: هیچ تغییری در قیمت گاز مصرفی و در میزان یارانه گاز مصرفی مناطق سردسیر ایجاد نشده است و بندهایی که علاوه بر گاز مصرفی در قبض‌های مشترکان درج می‌شود همه قانونی بوده و با افزایش در مصرف متعارف مشترکان افزایش می‌یابد.
 رابطی با اشاره به اینکه مشترکان فقط سه قبض با قیمت‌های بالا در سال دریافت می‌کنند، تصریح ‌کرد: در طول زمستان مشترکان سه قبض با هزینه‌های بالا دارند، ولی در دیگر فصول سال، قیمت گاز مصرفی به صورت معمول قیمت‌های کشوری و با یارانه محاسبه می‌شود. 
به گزارش ایسنا، شرکت گاز استان زنجان 253 هزار 900 مصرف‌کننده گاز خانگی، 18  هزار 205 مصرف‌کننده تجاری و 943 مشترک عمده و صنعتی در استان خدمات ارائه می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار