اعمال تخفیف عوارض به مناسبت دهه فجر

سخنگوی شورای شهر همدان از اعمال تخفیف ۲۰ درصدی عوارض شهرداری همدان از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۵ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 02 February 2016

سخنگوی شورای شهر همدان از اعمال تخفیف ۲۰ درصدی عوارض شهرداری همدان از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش تسنیم ، کامران گردان در حاشیه کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند بررسی بودجه سال 95 شهرداری همدان از دو هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر همدان آغاز شده و اعضای شورای شهر همدان در این زمینه بررسی‌های متعددی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر همدان به دنبال تصویب بودجه شهرداری همدان در بهترین حالت است، گفت: بودجه شهرداری همدان در سال آینده باید به گونه‌ای تصویب شود که واقعی بوده و به صورت حداکثری محقق شود.

گردان تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر و آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به پیشنهاد استاندار همدان به منظور مساعدت با همشهریان و مودیان شهر همدان، با اعمال تخفیف 20 درصدی برای پرداخت عوارض و بهای خدمات، پروانه ساختمان، عوارض نوسازی و بهای خدمات کسب و سایر عناوین عوارضی موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر به دنبال اعمال تخفیفات در زمان مناسب برای شهروندان است، تصریح کرد: همچنین براساس مصوبه شورای شهر همدان انبوه‌سازان از تخفیف 25 درصدی در اخذ پروانه ساختمانی برخوردار می‌شوند.

سخنگوی شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم شهروندان از این تخفیفات استقبال کرده و نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند، گفت: این مصوبه از 12 بهمن تا 15 اسفند امسال توسط شهرداری همدان اعمال می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار