توسعه اقتصادی با معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان مرکزی

معاون عمرانی استاندار مرکزی بابیان اینکه باید جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی به مسافران نوروزی معرفی شود گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان مرکزی منجر به توسعه اقتصادی استان می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 28 March 2015

مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در نخستین نشست ستادتسهیلات سفر استان مرکزی در سال94 با اشاره به نامگذاری سال94 بنام "سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اظهار داشت: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی از همین روزهای آغازین سال باید سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گیرد و هر ‏اقدام در سطوح خرد و کلان در سایه همدلی بیشترین بازدهی را دارد.‏

وی افزود:اگر دولت و مردم به معنای واقعی همزبان و همدل باشند و به سمت مقصد تعیین شده زیر سایه مقام معظم رهبری حرکت کنند بسیاری از موانع برداشته می شود زیرادولت و ملت، همدلی و همزبانی کلید حل مشکلات جامعه بوده و سبب پیشرفت بیشتر کشور در تمامی عرصه‌ها می‌شود.

زندیه‌ وکیلی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان برای تحقق کامل اهداف نامگذاری امسال تلاش کنند زیرا در صورت همدلی و همزبانی دولت و ملت، دولت به اهداف خود دست پیدا می کند و ملت نیز می تواند در سایه تحقق اهداف دولت در آسایش بیشتری زندگی کند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با بیان اینکه افزایش خدمات گردشگری نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصاد استان مرکزی دارد، گفت: امیدواریم در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و آماده‌سازی بسترهای مناسب، قدم‌های بزرگی در راستای توسعه گردشگری استان مرکزی برداریم.

وی افزود: مدیران و مسئولان باید با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای شناسایی ظرفیت‌های ناشناخته استان در زمینه گردشگری و جذب گردشگر اقدامات لازم را انجام دهند و در این زمینه از مشارکت و همکاری شهروندان نیز استفاده بهینه کنند.

زندیه وکیلی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نوروزی توسط مدیران و مسئولان مربوط تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تامین رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی در حال اجرا است که باید در زمینه افزایش این خدمت‌رسانی‌ها و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی تلاش‌های ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی افزود: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیز باید روز به روز تعامل و همدلی خود را افزایش دهند و در راستای خدمت به مردم و توسعه ‏هرچه بیشتر کشور گام های بلندتر بردارند.‏

معاون عمرانی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نیمه نخست ایام نوروز و سفرهای ‏نوروزی پایان یافت و ستاد اجرایی خدمات سفر این استان در ارزیابی های صورت گرفته در این مدت، باتوجه به تلاش شباه‌روزی اعضای این ستاد شاهد عملکردی مطلوب از سوی اعضا بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار