«متأسفم»

واکنش‌استاندارکردستان‌به‌اقدام‌نمایندگان‌مجلس!

استاندار کردستان از مخالفت مجلس با کلیات لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید در کشور اظهار تاسف کرد و با بیان اینکه از 290 نماینده مجلس 68 نفر آنها غایب و 20 نفر هم اصلا رای ندادند و معلوم نیست برای چه به مجلس رفته‌اند، گفت: در جواب این بی توجهی نمایندگان در مورد مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کردستان تنها می‌توانم بگویم متاسفم.
کد خبر: ۱۶۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 25 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی که خبرگزاری دولت خبر آن را منعکس کرده از مخالفت مجلس با کلیات لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید در کشور از جمله ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان اظهار تاسف کرده و اظهار کرد: این نوع نگاه بی توجهی به توسعه متوازن در کشور است.

وی با اظهار گلایه از بی توجهی نمایندگان مجلس به مناطق کمتر برخوردار کشور گفت: این نوع نگاه به نفع منفعت ملی نیست و مجلس منافع ملی را در لایحه ایجاد مناطق آزاد رعایت نکرد و در نظر نگرفت.

استاندار کردستان با اعلام اینکه اگر مناطق آزاد در کشور مشکل دارد باید قانون آن اصلاح شود و این ربطی به تعداد مناطق آزاد ندارد تصریح کرد: اگر مناطق آزاد در برخی از نقاط کشور با مشکل روبرو شده است دلیل نمی‌شود که دیگر نقاط کشور از داشتن مناطق آزاد بی‌بهره شوند.

وی با بیان اینکه از 290 نماینده مجلس 68 نفر آنها غایب و 20 نفر هم اصلا رای ندادند و معلوم نیست برای چه به مجلس رفته‌اند، گفت: در جواب این بی‌توجهی نمایندگان در مورد مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کردستان تنها می‌توانم بگویم متاسفم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار