اقدام توهین آمیز استانداران و فرمانداران در حضور رئیس جمهور

همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(سلام الله علیها)، دکتر حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۶۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 21 January 2016
به گزارش تابناک یزد، امروز دکتر حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور درباره برجام و نیز انتخابات اسفند ماه سخنرانی کرد.

این سخنرانی که همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(سلام الله علیها) صورت می گرفت، متاسفانه با اقدام توهین آمیز دولتی ها همراه شد.


مشرق به نقل از جام نیوز نوشت: در قسمت های مختلفی از سخنرانی، حاضران در همایش در واکنش به اظهارات دکتر روحانی، اقدام به دست زدن و تشویق رئیس جمهور کردند و البته این اقدام توهین آمیز آنها در سالروز وفات کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) متاسفانه با هیچ واکنشی از سوی رئیس جمهور و نیز دکتر حسام الدین آشنا، مشاور دکتر روحانی در امور فرهنگی مواجه نشد و این اهانت تا پایان مراسم ادامه داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
اخه چرا فقط دنبال این هستید که از کاه کوه بسازید . فقط دنبال گیر الکی هستید . متاسم براتون
teymourkhany
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
شاید دولتیها انقدر گرفتار رتق و فتق امور مملکتی و معیشتی مردم هستند که چنین روزی را فراموش کرده و همه کف زده اند!!!!!واونوقت موقع انتخابات وقتی رد صلاحیت میشن.دم از مسلمانی و ضایع شدن حق الناس می زنند.اخ دل انار واسه همشون پر خون.چقدر هم که واسه این ملت و مملکت زحمت میکشند.کسی نیست ببینه.!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
شيعتنا يفرحون بفرحنا و يحزنون بحزننا . شيعيان ما در شادي ما شادند و در اندوه ما اندوهگين . شما وقتي به مشهد مي رويد براي شاد شدن به حرم مي رويد يا خواستار نواختن موسيقي ؟ در حزن هم مشاهده كنيد وقتي برخي از اينها در تاسوعا و عاشوراي حسيني به تفريح مي پردازند و نسبت به تهديدهاي كه بقولي مردم را تهديد مي كند فرار را در پيش مي گيرند ديگر روشن است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
جالبه اون یکی میاد مادر ریس جمهور کشوری رو بغل میکنه اتفاقی نمیوفته ولی برای حرف حق و صریح گفتن دست زدن توهین و اهانت شد!!! مومن عروسی که نبوده که دست میزدن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار