ویژه برنامه عید شرقی در بوستان نوروز

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت:ویژه برنامه عید شرقی منطقه عباس آباد با برگزاری نمایشگاه، برنامه های فرهنگی و با حضور مردم در بوستان نوروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 25 March 2015
اردشیر نوریان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه منطقه عباس آباد، قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت در بهار 94 است، اظهارداشت: ضمن آمادگی برای استقبال از شهروندان و مسافران نوروزی مراسم، برنامه ها و جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری را برای ایام عید پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه عید شرقی از شب گذشته آغاز شده است، افزود: این برنامه برای اولین بار در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در ایام نوروز برگزار و گروه های مختلف هنری و کارشناسان فرهنگی و مذهبی به ارائه برنامه های خود می پردازند.

نوریان با اشاره به برنامه های فرهنگی منطقه عباس آباد خاطر نشان کرد: عید شرقی از جمله موضوعات مندرج در برنامه جامع کلان فرهنگی و هنری این منطقه است که امیدواریم در سال های آینده نیز این برنامه تکرار شود و استمرار یابد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی و فعالیت تورهای گردشگری، نمایشگاه های صنایع دستی و عکس، جشن ها و مراسم های متعدد و نورافشانی از جمله برنامه هایی است که در ایام نوروز شاهد اجرای آن در این منطقه هستیم.

نوریان با اشاره به برنامه های فرهنگی منطقه عباس آباد گفت:عید شرقی از جمله موضوعات مندرج در برنامه جامع کلان فرهنگی و هنری این منطقه است که امیدواریم در سال های آینده نیز این برنامه تکرار شود و استمرار یابد.

نوریان گفت: این برنامه که هر شب از ساعت 20:30 از شبکه اول سیما پخش می شود که با استقبال شهروندان مواجه و تا روز 13 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نوسازی منطقه عباس آباد افزود: امسال با افتتاح پل طبیعت و گنبد مینا و بهسازی و توسعه بوستان های آب و آتش، نوروز، طالقانی و دریاچه ها جذابیت های این منطقه دوچندان شده و پیش بینی می کنیم که استقبال شهروندان از این قطب فرهنگی و گردشگری شهر تهران افزایش قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته داشته باشد.

بوستان نوروز درپهنه غربی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد واقع شده و شهروندان می توانند از میدان آرژانتین و بلوار آفریقا برای ورود به این بوستان استفاده کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار