آموزش فنی به بانوان ملایری

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زینب کبری (س) ملایر گفت: بیش از 21 هزار نفرساعت بانوان ملایری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.
کد خبر: ۱۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 03 January 2016

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران زینب کبری(س)ملایرگفت: بیش از21 هزار نفر ساعت بانوان ملایری آموزش‌ های فنی و حرفه‌ ای را فرا گرفتند.

به گزارش فارس ؛مریم روستایی اظهار کرد: در 9 ماه ابتدای امسال 10 کارگاه آموزشی فعال در سطح شهرستان ملایر، بیش از یک‌ هزار و 100 نفردوره آموزش به کارآموزان ارائه داده است.

وی گفت: این دوره‌ها در رشته‌های فناوری اطلاعات، صنایع پوشاک، دوختهای سنتی، کارآفرینی، امور مالی و بازرگانی، صنایع غذایی، هنرهای تزیینی، صنایع بافت، صنایع چرم و صنایع دستی و سفال برگزار شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زینب کبری (س) شهرستان ملایر افزود: این دوره‌ها معادل 180 هزار نفرساعت آموزش‌ مهارتی بوده که به کارجویان و افراد فاقد مهارت ارائه شده است.

وی از آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش روستایی خبر داد و افزود: 98 نفردوره به متقاضیان در رشته صنایع، پوشاک، آموزش و صنایع دستی، فرش و قطب کشاورزی معادل 18 هزار نفرساعت، آموزش داده شده است.

روستایی گفت: آموزش در بخش صنایع و اصناف 10 نفردوره، در رشته سبدبافی معادل 3 هزار و 100 نفرساعت و آسیب‌دیدگان اجتماعی 25 نفردوره، معادل 12 هزار نفرساعت بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفهای در روستاها در دستور کار جدی است، این روند را در ایجاد اشتغال و افزایش آن مثمر ثمر دانست.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران زینب کبری (س) شهرستان ملایر در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای باید در جامعه نهادینه شود، این مهم را یکی از بسترهای اصلی کاهش بیکاری دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار