شرایط جوی پایدار تا پایان هفته ادامه دارد

کد خبر: ۱۴۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 22 December 2015


مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه در اواخر ساعات روز چهارشنبه افزایش ابر پیش‌بینی شده است، گفت: در ارتفاعات افزایش ابر و گاهی بارندگی‌های پراکنده‌ای ممکن است داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، منصور رحمانیان در جلسه فوق‌العاده شورای ترافیک استان البرز که امروز در استانداری البرز برگزار شد با بیان اینکه شاخص‌های آلایندگی هوا در کرج افزایش یافته است، اظهار داشت: روز سه شنبه وضعیت به همین منوال است و ممکن است بیشتر نیز شود.

وی با بیان اینکه در اواخر ساعات روز چهارشنبه افزایش ابر پیش‌بینی شده است، افزود: در ارتفاعات افزایش ابر و گاهی بارندگی‌های پراکنده‌ای ممکن است داشته باشیم اما در روز جمعه وضعیت آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده، کمترین میزان آلایندگی هوا از ساعت 10 تا 15 است، تصریح کرد: در این ساعات هوا از وضعیت مطلوبتری برخوردار است.

وی گفت: در هفته جاری پالایشی در جو نداریم و شرایط پایدار است به همین سبب از افراد آسیب‌پذیر مانند کودکان، سالمندان و زنان باردار درخواست می‌شود تا حد امکان از منزل خارج می‌شوند.

رحمانیان با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی شود تا زمانی که مدارس تعطیل شده یا ادارات با تاخیر شروع به کار می‌کنند، مردم از انجام کارهای غیر ضروری و خروج از منزل خودداری کنند، خاطرنشان کرد: این تدابیر به این سبب اتخاذ می‌شود تا از شرایط هشدار به اضطرار نرویم.

وی با تاکید بر اینکه در چند روز اخیر وضعیت شهرستان نظرآباد بسیار اسفناک بوده است، اظهار داشت: باید طرح زوج و فرد خودروها و سایر اقدامات به خوبی انجام شود تا بتوانیم از شرایط کنونی خارج شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار