مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

فضای دانشگاه را به باشگاه سیاسی جریانات تبدیل نکنیم

کد خبر: ۱۴۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 20 December 2015
نوری اظهار داشت: برداشت ما اینست که مسئولین دانشگاه اعم از رئیس، معاونت ها و حتی نهاد رهبری برای افراد مسئله دار، افراطیون و دخیل در فتنه ی 88 چراغ سبز نشان می دهند.

توحید نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به حضور منتجب نیا در این دانشگاه به خبرنگار زیتون گفت: مسئولین دانشگاه در مقام حرف برای ولایت سینه ستپر کرده و دم از نظام و انقلاب می زنند اما در مقام عمل میدان را خالی کرده و در دام جریانات افراطی می افتند.

وی با اشاره به تائید هیئت نظارت مبنی بر سخنرانی قائم مقام حزب اعتماد ملی در این دانشگاه گفت: در جلسه ای با مسئولین دانشگاه، خطوط قرمز برای آنها گوشزد شده بود و قول و قرارهایی گذاشته بودیم که فضای دانشگاه را به باشگاه سیاسی جریانات تبدیل نکنیم، اما از سکوت نیروهای حزب الهی در داخل دانشگاه سواستفاده کردند.

نوری اظهار داشت: برداشت ما اینست که مسئولین دانشگاه اعم از رئیس،معاونت ها و حتی نهاد رهبری برای افراد مسئله دار، افراطیون و دخیل در فتنه ی 88 چراغ سبز نشان می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: صبر و تحمل نیروهای مومن و انقلابی حد و مرزی دارد و اگر از ادب نیروهای حزب اللهی در داخل دانشگاه سو استفاده شود قطعا برخورد انقلابی خواهیم کرد.

وی افزود: کارشکنی معاونت دانشجویی، از دید چشمان رئیس دانشگاه دور مانده است.

نوری گفت: تجربه،تعهد را تضمین نمی کند و فردی که بناست مبدا تحولات علمی را به جولانگاه جریانات سیاسی و افراطی تبدیل کند،جایگاهی در مسئولیت دانشگاه ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: در جلسه ی دیروز، آقای منتجب نیا در مقابل سوالات مودبانه ی دانشجویان، رفتار بی ادبانه کردند. 

وی در پایان اظهار داشت: سوال ما از آقای استاندار و رئیس دانشگاه اینست که اگر در جلسات خود تصمیم بر عدم حضور افراد تندرو و افراطی می گیرید، پس حضور فرد بی ادب و تندرویی مثل منتجب نیا در دانشگاه چه معنایی دارد؟ ما برخلاف تصمیمات مسئولین دانشگاهی و حتی استانی، عملا حضور افراد افراطی و مسئله دار در فضای دانشگاه را شاهد هستیم. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
درود بر فرمانده جوان بسیج دانشجویی دانشگاه.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار