1 میلیون و 300 هزار عدد ترقه از اول سال

فرمانده انتظامی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی مأموران نیروی انتظامی این استان بیش از یک‌میلیون و 300 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶ 16 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از فارس، سردار احمدعلی گودرزی بعد از ظهر امروز در آئین ویژه فرماندهی انتظامی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست، اما با هنجارشکنان به‌ویژه در چهارشنبه آخر سال که نظم و امنیت عمومی و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هرساله افرادی سودجو با خرید و فروش مواد محترقه فضای عمومی جامعه را در آئین چهارشنبه آخر سال ناامن کرده و به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان آسیب می‌رسانند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کسانی که درصدد عبور از خط قرمزها و هنجارشکنی و با وارد کردن خسارت به اموال مردم و بیت‌المال نارضایتی را بین آحاد جامعه به‌وجود آورند، با برخورد قاطع پلیس روبه‌رو شده و برابر قانون مجازات می‌شوند.

گودرزی بیان داشت: با توجه به آمادگی صددرصدی پلیس استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان، شاهد محیطی آرام و بدون دغدغه و حادثه برای میهمانان نوروزی که از سراسر کشور به این استان سفر می‌کنند خواهیم بود.

وی از کاهش 36 درصدی وقوع جرائم در سال جاری در فارس خبر داد و افزود: با تلاش‌های انجام‌شده وقوع جرم در این استان بین 20 تا 22 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: اقدامات پلیس به‌طور عمده ایجابی و در بعضی از مواقع سلبی است، و در این موردتقویت تعالی رفتار و همچنین صیانت از کارکنان زحمتکش این نیرو در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین خودروهای موتوری و پلیس و نیز نیروهای امدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار