ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان در فرمانداری

فرماندار اردبیل از آغاز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری اردبیل به عنوان تنها محل ثبت‌نام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 17 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در آیین آغاز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل تنها در فرمانداری اردبیل انجام می‌شود و ما از امروز تا 2 دی ماه آمادگی داریم تا نسبت به ثبت‌نام داوطلبان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام به مدت یک هفته انجام شده و داوطلبان می‌توانند با مدارک کامل از 8 صبح تا وقت اداری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: داوطلبان باید برای ثبت‌نام شخصا یا توسط نماینده‌ای که خودشان به صورت کتبی معرفی می‌کنند با مدارکی همچون 12 قطعه عکس جدید 4*6 و چهار نسخه تصاویر تمام صفحات شناسنامه به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی 7 اسفند برگزار می‌شود، گفت: فرمانداری اردبیل از روز شنبه نیز آمادگی دارد به مدت یک هفته نسبت به ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اقدام کند و ما فضایی را نیز برای رسانه‌ها فراهم کردیم تا اطلاع‌رسانی‌های صریح خود را انجام دهند.

زنجانی اظهار امیدواری کرد: انتخابات 7 اسفند پرشورترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی باشد چراکه در عرصه انتخابات همواره ملت ایران سربلند از صحنه آزمون حضور و مشارکت بالا بیرون آمده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار