از واگذاری کارت بازرگانی به دیگران پرهیز شود!!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران: صاحبان کارت بازرگانی ازهرگونه واگذاری حق استفاده از مزایای کارت به دیگران خودداری کنند.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپور گفت: صاحبان کارت بازرگانی ازهرگونه واگذاری حق استفاده از مزایای کارت به دیگران خودداری کنند.

وی با بیان اینکه  کارت بازرگانی مجوز فعالیت تجارت خارجی بوده و قانونگذار حقوق و وظایفی برای آن قائل شده است؛ تصریح کرد: صاحبان کارت فقط باید شخصا از آن استفاده کنند و واگذاری اختیارات و استفاده از منافع به هر صورت بر خلاف ماده 2 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری بوده و قابل تعقیب کیفری است.
                      
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر گزارشات رسیده، عده ای از افراد سودجو با در اختیار گرفتن کارت بازرگانی دیگران، اقدام به فعالیت تجاری کرده که این سوء استفاده احتمالی از کارت بازرگانی، قطعا موجب متضررشدن فعال اقتصادی و سایر مرتبطان به این حوزه خواهد شد.

محمدپور در پایان متذکر شد: متقاضیان واردات کالا در ابعاد تجاری یا غیر تجاری، ضمن رجوع به قانون مقررات صادرات و واردات و آئین نامه های مربوطه، از رجوع دیگر اشخاص جهت استفاده از اختیارات صاحب کارت بازرگانی در تامین کالای مورد نیاز خود جدا"خودداری کنند.
مازند اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار