کشف داروهاي غيرمجاز يک ميليارد و 200 میلیون ریالی در تبريز

فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز از کشف 570 هزار داروي غيرمجاز به ارزش تقريبي بيش از يک ميليارد و دويست ميليون ريال توسط پليس خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 09 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ "فرهنگ نوروزي" اظهار کرد: در پي کسب خبري مبني بر توزيع داروهاي غير مجاز در سطح کلانشهر تبريز، موضوع در دستورکار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس امنيت عمومي تبريز با انجام اقدامات اطلاعاتي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي، موفق شدند انبار نگهداري اين داروها را شناسايي کنند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: پس از هماهنگي با دستگاه قضائي در بازرسي از محل دپوي داروها، يک نفر دستگير و 570 هزار عدد انواع قرص، آمپول و ساير داروهاي غيرمجاز به ارزش تقريبي بيش از يک ميليارد و دويست ميليون ريال کشف شد.

نوروزي با اشاره به توزيع اين داروها خارج از شبکه مجاز و غيرقانوني بودن فعاليت اين فرد، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز در پايان ضمن تشکر از تعامل و همکاري شهروندان با پليس در راستاي برقراري نظم و امنيت، از آنان خواست هرگونه فعاليت مشکوک و اقدامات غير قانوني افراد را سريعاً به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار