استاندار خراسان رضوی:

پیشرفت 85 درصدی مسکن مهر در استان

استاندار خراسان رضوی گفت: پیشرفت مسکن‌های مهر استان خراسان رضوی به 85 درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 26 November 2015
علیرضا رشیدیان در حاشیه افتتاح 512 واحد مسکن رضویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن مهر چند دسته شده و توسط بنیاد مسکن، دولت و تعاونی‌ها مختلف احداث می‌شود.

وی افزود: اقدامات خوبی توسط تمامی دستگاه‌ها انجام شده و مسکن مهر تبدیل به نمادی از همدلی و همکاری دستگاه مختلف شده است و تلاش‌های فراوانی برای ساخت و افتتاح این مسکن‌ها داشتند و با توجه به فرهنگ و روحیات مردم توانستند مکان مناسبی را ایجاد کنند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: باید در مسکن‌های مهر مسجد، مدرسه و درمانگاه ساخته شود که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

رشیدیان تصریح کرد: امروز پیشرفت مسکن‌های مهر استان خراسان رضوی به 85 درصد رسیده است.

* مسکن مهر خدمت ماندگار جمهوری اسلامی است

امام‌ جمعه رضویه نیز در ادامه اظهار کرد: مسکن مهر را باید به‌عنوان یک خدمت ماندگار در نظام جمهوری اسلامی نام برد.

حجت‌الاسلام سید رضا سجادی گفت: رضویه به عقیده بنده پاره تن مشهد مقدس است و مردم این منطقه در حقیقت بسیار محروم است و به دلیل حساسیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، امام‌جمعه مستقر شده است.

وی ادامه داد: براساس مشاهداتی که من از روستاهای اطراف رضویه داشتم محرومیت بسیار شدید است و هر روستا ما نیازمند یک مُبلغ است زیرا برخی از این افراد حتی طریقه درست وضو گرفتن را نمی‌دانند.

امام‌ جمعه رضویه خاطرنشان کرد: مسکن جزء نیازهای اولیه بشر است و امروز 512 مسکن مهر شهرستان آماده‌ و قابل تحویل‌ شده اما متأسفانه برای این واحدها مدرسه و مسجد پیش‌بینی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار