معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد

با کمبود بودجه ورزشی روبه‌رو هستیم

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون ورزش در کشور از لحاظ اعتباری دچار کمبودهای است،‌ افزود: هم اکنون 13 هزار هیئت ورزشی داریم که اعتبارات این هیئت‌ها بسیار کم است و هزینه‌های ابتدایی هیئت‌ها را نیز پاسخگو نیست.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 25 November 2015
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به موضوع ورزش اختصاص داده شده است که این مهم می‌تواند در توسعه ورزش تأثیرات بسیاری را داشته باشد.
امیررضا خادم ظهر امروز در نشست مشترک هیئت‌های ورزشی استان البرز اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به موضوع ورزش اختصاص داده شده است که این مهم می‌تواند در توسعه ورزش تأثیرات بسیاری را داشته باشد.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش و تقویت آن در بین قشرهای مختلف مردم از مهمترین موضوعاتی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود، افزود: ورزش در سلامت و ارتقای شادابی و نشاط جامعه تأثیرگذار است لذا لازم است تا برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی برای توسعه ورزش در کشور انجام شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بحث اختصاص اعتبار یک درصدی به هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: رشد و ارتقای هیئت‌های ورزشی از مهمترین مسائلی است که می‌تواند در رشد و اعتلای ورزش تأثیرگذار باشد.
خادم تأکید کرد: در این راستا این اعتبارات می‌توانیم در مسیر تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام و ارتقای فضاهای ورزشی استفاده کرده و تحولات اساسی را در بخش‌های مختلف ورزش ایجاد کنیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون ورزش در کشور از لحاظ اعتباری دچار کمبودهای است،‌ افزود: هم اکنون 13 هزار هیئت ورزشی داریم که اعتبارات این هیئت‌ها بسیار کم است و هزینه‌های ابتدایی هیئت‌ها را نیز پاسخگو نیست.
معاون وزیر ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: باید بدنه ورزش و هیئت‌های ورزشی را در کشور تقویت کنیم و این اقدام با حضور بخش خصوصی قوت بیشتری را به خود می‌گیرد.
خادم در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیران اداره کل ورزش در استان‌های مختلف باید بستر حضور بخش خصوصی را فراهم کنند و از ظرفیت‌های این بخش برای توسعه و ارتقای ورزش استفاده کنند.
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود به بررسی نحوه عملکرد هیئت‌های ورزشی در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: هیئت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف از جمله جذب امکانات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار