نظارت جدی بر تخلفات تاکسیرانان در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گزارش اقدامات انجام گرفته در ماه گذشته در این سازمان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 22 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به ارائه آماری از عملکرد ماه آبان گفت: در ماه گذشته تعداد 780 مورد عملکرد توسط واحد کنترل و نظارت تاکسیرانی صورت گرفته است که این اقدامات با موضوعات مختلف است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: اخذ 181 مورد گزارش مردمی درخصوص تخلف تاکسیرانان و ارائه این گزارش‌ها برای رسیدگی به دبیرخانه هیئت انضباطی تاکسیرانی و 75 مورد جلوگیری از اخذ کرایه اضافی توسط بازرسین مستقر در میادین و شوارع اصلی از جمله این اقدامات است.

وی از 12 مورد گزارش عدم استفاده از تاکسی‌متر توسط تاکسیرانان خبر داد و خاطرنشان کرد: جلوگیری از 33 مورد امتناع از حمل مسافر و جلوگیری از حمل مسافر دربستی، 45 مورد فعالیت خارج از خطوط ویژه تاکسی‌های خطی و 178 مورد تذکر برای رعایت نظافت تاکسی و پیگیری برای انجام نظافت کامل خودرو توسط تاکسیران را می‌توان از جمله این اقدامات برشمرد.

عزتی همچنین به 113 مورد اصلاح و نصب علائم لازم خودرو تاکسی اعم از کد، آرم، تابلو و همچنین الصاق نرخ مصوبه کرایه اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه گذشته تحویل 73 فقره اشیاء به جای مانده در تاکسی‌ها به صاحبان آن توسط دفتر بازرسی تاکسیرانی و ... نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم همچنین ضمن تشکر از همکاری شهروندان مبنی بر انتقال مشکلات و نارسایی‌های موجود ناوگان حمل و نقل تاکسی شهری تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف تاکسیرانان به ویژه اخذ کرایه اضافی، فعالیت تاکسی‌ها به‌صورت دربستی و... مراتب را با ذکر شماره کد چهار رقمی که بر روی خودروهای تاکسی زیرپوشش سازمان درج است؛ از طریق شماره تلفن 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت) همچنین 36660087 (دبیرخانه هیئت انضباطی) و یا از طریق سامانه 137 شهرداری، سامانه ارتباطی شهرداری قم با شهروندان به این سازمان منعکس کنند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار