عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

تعطیلی کمیته «رسیدگی به معیشت فرهنگیان»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسات «کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان» به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم و در نتیجه این کمیته تعطیل شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 10 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، جبار کوچکی‌نژاد، در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه‌ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین نشد، این کمیته تعطیل شد.

وی درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان، گفت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر آموزش‌وپرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در دیگر جلسات این کمیته شرکت نکردند و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی‌کند و تعطیل شده است.

وی گفت: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش‌وپرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار