اعزام دختر نظرآبادی به مناطق عملیاتی جنوب

کد خبر: ۱۲۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 09 November 2015

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد از اعزام 528 دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.

محسن شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان دختر در دو کاروان به این سفر معنوی جهت آشنایی با رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: مربیان و راویان در این سفر معنوی تلاش می کنند تا دانش آموزان را با عملیات مختلف جنگی در مناطق جنوبی کشور که سبب پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در قالب بازدید ، نشست های آموزشی و فرهنگی ، اجرای نمایش عملیاتی و صبحگاه دانش آموزی،مقاله و خاطره خوانی آشنا کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزان در این سفر معنوی همچنین با توصیه ها و وصایای شهدای گرانقدر در زمینه بصیرت ، حجاب و عفاف ، تبعیت محض از ولایت ، جنگ نرم دشمن ، جایگاه ایران در منطقه ، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلام با برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان فعال در این حوزه ها ، پیام های آموزشی و فرهنگی جنگ تحمیلی و کتاب های منتشر شده در حوزهدفاع مقدس اطلاعات لازم را کسب می کنند.

شهبازی ادامه داد: در این سفر 5 روزه مربیان و کارشناسان می کوشند تا باردیگر خاطرات هشت سال دفاع مقدس در ذهن این دانش آموزان که بارها خاطرات جنگ را از طریق رسانه ها ،برنامه های فرهنگی و بزرگتر ها در مناسبت های مختلف از جمله در هفته گرامیداشت دفاع مقدس ، یادواره های شهدا و ... شنیده اند در فضایی محسوس تداعی و تجربه کنند.

وی الگو برداری از شهدا، ادامه دادن راه آنان و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر ، امام راحل و مقام معظم رهبری را از اهداف مهم دیگر این سفر معنوی برای دانش آموزان ذکر کرد.

شهرستان نظرآباد در غرب کرج 25 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار