اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی در محورهای « هراز، کندوان و فیروزکوه»را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 27 October 2015
به گزارش تابناک مازندران جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت روزهای چهارشنبه ششم، پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم آبان ماه امسال در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه هشتم آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه هشتم آبان ماه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
رئیس پلیس راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اظهار کرد: تردد انواع کامیون از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ششم، پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ششم و جمعه هشتم آبان ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در محور غرب استان شاهد بارش پراکنده باران هستیم و با توجه به احتمال بارش‌ها و لغزنده بودن سطح جاده‌ها رانندگان باید با احتیاط کامل تردد کنند.
رئیس پلیس راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی،گفت: وضعیت ترافیک نیز در محورهای استان به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار