سربازان گمنام امنیت واقعی را تأمین کردند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با مسرت از خبر دستگیری ماهرانه سارقان غیربومی بانک مسکن، تلاش سربازان گمنام امام عصر (عج) را در تأمین امنیت پایدار در استان اردبیل ستود و از آن قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 26 October 2015

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: خبر دستگیری ماهرانه سارقان غیربومی سابقه‌دار بانک مسکن اردبیل توسط سربازان امام زمان (عج) اداره‌کل اطلاعات استان اردبیل که با استفاده از تجهیزات پیشرفته حرفه‌ای سامانه امنیتی بانک را از کار انداخته بودند، موجی از امید و رضایت مردمی را در بین شهروندان اردبیلی به دنبال داشته است.

وی افزود: بنده به عنوان خادم این ملت در مجلس از سوی آحاد مردم نهایت قدردانی و سپاس را از تلاش‌های این مجموعه خدمتگزار اعلام کرده و این حرکت را نوعی تلاش مجاهدانه برای برقراری امنیتی پایدار می‌دانم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: بنده به عنوان خادم ملت مراتب قدرشناسی از اهتمام مجدانه اداره‌کل اطلاعات استان در همه زمینه‌ها به ویژه دستگیری سارقان بانک مسکن را اعلام داشته و در ایام عزاداری حسینی از تلاش‌ها و مجاهدت خاموش اما تأثیرگذار آنها قدردانی می‌کنم.

پیرموذن ادامه داد: قطعاً این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها زمینه رضایتمندی مردم و بسترساز امنیت پایدار بوده و بیش از هر زمان دیگر باب عزت و سربلندی را برای فراهم خواهد کرد.

وی گفت: استان اردبیل از استان‌های امن کشور است و این امنیت پایدار در سایه مجاهدت‌های نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی برقرار شده و در ادامه مسیر نیز می‌تواند زمینه حرکتی موثر و فعالی را به همراه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار