مسابقات انتخابی دو و میدانی استان اردبیل برگزار شد

مسابقات دو و میدانی انتخابی پسران استان اردبیل در رده سنی جوانان جهت اعزام به مسابقات کشوری ، برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ 17 July 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایرنا؛ در مسابقات دو و میدانی انتخابی پسران استان اردبیل ورزشکارانی از تمامی شهرستان‌های استان در رشته‌های دو ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک در پیست دو و میدانی مجموعه ورزش تختی اردبیل رقابت کردند.

در رشته دو ۱۰۰ متر این مسابقات سعید عبدالعلی‌زاده اول ، پویا محرمی دوم و ابوالفضل بلعمی سوم شدند ، در دو ۴۰۰ متر هم سعید عبدالعلی‌زاده قهرمان و ابوالفضل بلمی نایب قهرمان شدند و محمدمهدی درگاهی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین در دو ۸۰۰ متر مسابقات علی رنجبر، امیررضا یوسفی و پارسا میری به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند ، در دو ۱۵۰۰ متر نیز امیرعلی عظیمی اول شد، امیرعلی اکبری در جایگاه دوم ایستاد و امیرعباس فیضی پور رتبه سوم را کسب کرد.

در رشته پرش طول مسابقات دو میدانی انتخابی پسران استان اردبیل سعید عبدالعلی‌زاده اول، پویا محرمی دوم و محمدرضا اژدری سوم شدند ، در رشته پرتاب وزنه ماهان فداکار قهرمان، بنیامین شکوهی نایب قهرمان و محمدرضا فیض اللهی سوم شدند و در رشته پرتاب دیسک هم حمیدرضا احمدی، محمدرضا اژدری و علی اصغر شاهی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار