۸۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب خراسان‌شمالی لایروبی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از لایروبی و شستشوی ۸۸ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 14 July 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، رضا عطایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اقدام با هدف افزایش طول عمر شبکه فاضلاب، جلوگیری از پس‌ زدگی و گرفتگی شبکه فاضلاب و رضایتمندی مشترکان با عملیات تخلیه منهول‌ ها و شستشو با دستگاه واترجت انجام شد.

وی افزود: با توجه‌ به اینکه طول خط و شبکه فاضلاب در استان حدود ۵۸۰ کیلومتر است، برنامه‌ ریزی لازم برای بازسازی و شستشوی مابقی آن در دستور کار شرکت است.

عطایی با اشاره به سمپاشی منهول‌ های فاضلاب در خراسان شمالی، گفت: با هدف امحای سوسک‌ ها و حشرات موذی و همچنین افزایش سطح بهداشت عمومی و رضایت شهروندان، تعداد پنج هزار و ۷۱۳ فقره منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان سم‌ پاشی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی یادآور شد: ۸۹ هزار و ۴۱۸ مشترک فاضلاب شهری و روستایی در استان وجود دارد که ۲۶.۷ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

اکنون چهار شهر بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه و سه روستای اسلام آباد، طبر و تازه قلعه در خراسان شمالی از خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهره مند هستند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از جمعیت آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار