تقدیر حقانی از شهرداری

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از عملکرد شهرداری منطقه2 در مقابله با متجاوزان به اراضی این منطقه و تخریب بناهای ساخته شده غیرقانونی تقدیر و تشکر کرد و گفت: از سایر مناطق می خواهم به تاسی از این منطقه با متجاوزان به اراضی مبارزه کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 20 October 2015
محمد حقانی، در جریان یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب از معاونت خدمات شهری خواست همچون سنوات گذشته با توجه به فرارسیدن فصل درختکاری، از گونه های درختی استفاده شود که با شرایط اقلیمی شهر تهران سازگار باشد.

وی در ادامه به عملکرد زیست محیطی تکایا و هیات های عزاداری نیز تذکر داد و گفت: بنا به اعلام اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک و نایلون در شرایط عادی 14 هزار تن ظروف پلاستیکی و 3 هزار تن ظروف کاغذی تولید می شود که در ماه محرم این میزان به بیش از 3 برابر یعنی 40 هزار تن ظروف پلاستیکی و 10 هزار تن کاغذی افزایش می یابد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه در روند تولید ظروف پلاستیکی موادی همچون پی وی سی ها و سایر مواد با پایه مواد نفتی و فسیلی استفاده می شود، ادامه داد: از آنجائی که این ظروف در مواجهه با دمای بالای 65 درجه سانتیگراد، سرطان زا می شوند و همگی برای سلامتی شهروندان مضر هستند از تکایا و هیات های مذهبی می خواهم نسبت به استفاده از این ظروف دقت بیشتری شود.

حقانی با یادآوری اینکه تجزیه این مواد در طبیعت بین250 تا 300 سال و گاهی تا 600 سال  طول می کشد، متذکر شد: در تاریخ 20/ 2/ 88 یک مصوبه ای در شورا داشتیم مبنی بر اینکه از این ظروف دیگر استفاده نشود. از همین رو می خواهم در استفاده از این ظروف وسواس بیشتری به کار برده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار