رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش از آمادگی شهرستان برای میزبانی از مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات برنامه‌های جانبی نظیر کارگاه آموزشی، محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه مشق نور و کتابت آیات الهی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ 22 August 2023

حامد اسماعیل‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر و املش در گفت‌وگو با تابناک گیلان، با اشاره به آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اظهار کرد: شهرستان رودسر میزبان مرحله استانی این دوره از مسابقات است که با همت و تلاش مدیران فرهنگی و اداره اوقاف شهرستان مقدمات آن فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات اول و دوم شهریورماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود، افزود: حدود ۲۰۰ نفر از برگزیدگان قرآنی مرحله شهرستانی در رشته‌های حفظ، ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان در این مرحله شرکت می‌کنند که ۲۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به رقابت‌های مقدماتی کشوری راه می‌یابند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه روز اول مسابقات بانوان و روز دوم مسابقات آقایان برگزار می‌شود، گفت: دو نخبه قرآنی «حنانه خلفی» و «رضا رضایی» در این مسابقات حضور دارند. در حاشیه برگزاری مسابقات برنامه‌های جانبی نظیر کارگاه آموزشی، محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه مشق نور و کتابت آیات الهی پیش‌بینی شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار