اصلاح ۹۵ نقطه حادثه‌خیز گلستان تا پایان دولت سیزدهم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان گفت:تا پایان دولت سیزدهم ۹۵ نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی گلستان اصلاح و بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 11 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، عادل مصدقی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه چهارباندکردن و تعریض محور گنبدکاووس به اینچه‌برون به طول ۶ کیلومتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: امسال با هدف ارتقاء کیفی و ایمنی محور‌های مواصلاتی استان گلستان مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان هدف‌گذاری شده‌است.

وی تصریح‌کرد: بهسازی جاده‌ها، تعمیر ناوگان و ماشین‌آلات حمل‌ونقل جاده‌ای، ایمنی راهها، تعمیر ابنیه‌های فنی و ... از جمله پروژه‌های راهداری برای ۸۰۰ میلیارد تومان است و امید داریم این اقدامات در کاهش تصادفات جاده‌ای موثرباشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان با اشاره به ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان خاطرنشان‌کرد: استان گلستان دومین استان حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور است و ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در این محور‌ها شناسایی شده‌است.

اشلاح ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان تاایان دولت سیزدهم

وی ادامه داد: در هفته دولت ۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۷۵ نقطه دیگر نیز تا پایان دولت سیزدهم در یک برنامه کوتاه و بلندمدت به بهره‌برداری می‌رسد.

مصدقی گفت:با توجه به مراودات دولت سیزدهم با کشور‌های همسایه، شاهدرونق اقتصادی در پایانه‌مرزی پایانه‌مرزی هستیم و در این حوزه بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی مرزی در دستور کار قرار دارد و ۲۵۰ هزارتن عملکرد در این محور‌ها انجام شده و ۸۰ کیلومتر از مسیر راه‌های روستایی در این مسیر به بهره‌برداری رسیده‌است.

سال گذشته بیش از هزارمیلیارد برای ایمنی محور‌های گلستان هزینه شده‌است

وی بیان‌کرد:از محل اعتبارات سال گذشته که بیشتر ان‌ها از منابع ملی بوده، مبلغ هزارو ۱۹۰ کیلومتر برای ارتقاء کیفی و ایمنی محور‌های استان گلستان هزینه شده‌است.

مدیرکل راهداری‌حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان درباره تعریض و چهارباندکردن محور گنبدکاووس به اینچه‌برون گفت: با اجرای این پروژه عرض این جاده ۲۲ مترمربع از ِرب به شرق افزایش یافته و تعریض می‌شود.

وی افزود:این محور از جمله محور‌های مهم مواصلاتی استان است و روزانه چهارهزارو ۳۰۰ خودروو ساللنه دو میلیون و ۳۰۰ خودرو در این محور تردد می‌کنند که ۹۰ درصد ان‌ها سواری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار