پیشنهادجالب یک مدیر

صندوق کمک به ادارات در کمیته امداددایرشود

پیشنهاد من این است که یک صندوق جهت جمع آوری کمک به ادارات در کمیته امداد قرار دهیم و هزینه آن را به ادارات کمک کنیم
کد خبر: ۱۱۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 13 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای ورزش شهرستان چرام با حضور معاون فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان چرام، مسئولان شهرستانی و برخی از روئسای هیئت های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌مراد بخشایی در نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان چرام با اشاره به عدم استقبال خیرین در عرصه ورزش چرام، اظهار داشت: با توجه به عدم توان مالی تیم‌های ورزشی و نبود اسپانسر تیم‌های ورزشی چرام با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرام، عنوان کرد:کمک به جوانان در حوزه ورزش نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارد که امیدواریم خیرین عزیز در عرصه ورزش شهرستان چرام وارد شوند.

بخشایی با اشاره به عدم اعتبار کافی برای حوزه ورزش این شهرستان،گفت:کل اعتبارات این اداره 50 میلیون تومان است که جوابگوی طرح‌های عمرانی و برنامه‌های ورزشی چرام نیست و اکثر پروژه‌های ورزشی به علت عدم تخصیص و اعتبار کافی راکد مانده است.

محمد ماهیاری رئیس راه و شهرسازی چرام از عملکرد مسئولین استخر شنای چرام انتقاد کردو گفت: بی توجهی مسئولان استخر شنا به قراردهای ادارات سبب شد که ما قراردامان را فسخ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه گفته شده نماینده مردم در مجلس 3 میلیارد تومان از بودجه نفت به ورزش و جوانان چرام تخصیص داده، تصریح کرد: تاکنون از طرف اداره ورزش و جوانان چرام هیچگونه کمکی به تیم های فوتبال لیگ چرام صورت نگرفته است.

ماهیاری با بیان اینکه باید تلاش کرد تا جوانان علاقه مند به ورزش فوتبال جذب شوند، اظهار داشت: بی توجهی به جوانان و عدم تلاش جهت برطرف کردن مشکلات آنان در حوزه ورزش مشکلات زیادی را در جامعه بوجود می آورد.

وی با انتقاد از درخواست کمک مالی مدیران ادارات شهرستان، گفت: پیشنهاد من این است که یک صندوق جهت جمع آوری کمک به ادارات در کمیته امداد قرار دهیم و هزینه آن را به ادارات کمک کنیم.

در پایان این مراسم نیز رئیس اداره ورزش و جوانان چرام به سوالات حضار پاسخ داده و در رابطه با اختصاص بودجه 3 میلیارد تومانی اظهار داشت: این قضیه تاکنون فقط در حد یک حرف بوده است اما ما برنامه و طرح هایی را آماده کرده ایم تا در صورت تخصیص اعتبار به نحو احسن آن در بخش های مختلف بکار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار