ارائه طرح مناسب سازی یکپارچه شهری توسط شرکت عمران فولادشهر

در جلسه ستاد مناسب سازی استان اصفهان درخصوص تعیین شهر پایلوت بدون مانع از بین شهرهای استان اصفهان، طرح یکپارچه آسیب شناسی و طراحی شهری فولادشهر مطرح و جهت اجرای آن به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 21 June 2023

در این جلسه که باحضور مدیران کل معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل بهزیستی، عضو هیات مدیره شرکت عمران فولادشهر و مسئولین استانی برگزار گردید مهندس حاتمیان با تشریح فرایند سلسله مراتب طراحی نقاط هدف مناسب سازی شهر فولادشهر افزود: بیش از ۴۰۰۰ نقطه مورد بررسی و مطابقت سنجی با اصول مناسب سازی تردد قرار گرفت که از این میزان ۵۰۰ پروژه با استانداردهای مناسب سازی طراحی و برای اجرا آماده شده است.
وی با اشاره به اینکه در صورت اجرای پروژه های تعریف شده در این مطالعات، فولادشهر به عنوان شهر در دسترس و بدون مانع از حیث استانداردهای جهانی مورد پذیرش خواهد بود افزود: تا کنون بیش از ۳۴۰.۰۰۰ مترمربع از اراضی ناحیه ۲ فولادشهر توسط شرکت عمران با استانداردهای موصوف مناسب سازی شده است.
وی با اشاره به طراحی و اجرای ۲۰ مدرسه، ۳مرکز بهداشتی و درمانی، ۲ مرکز فرهنگی و کتابخانه، ۹ مسجد بر اساس اصول دسترس پذیری و مناسب سازی برای تردد توان خواهان جسمی و حرکتی گفت: در آخرین اقدام ساختمان مرکزی شرکت عمران برای حضور و خدمت رسانی به توان خواهان جسمی و حرکتی, مناسب سازی شده است.
وی با اشاره به تصمیمات جلسه ستاد استان گفت:
نقاط احصا شده و پروژه های تعریف شده در بخش قدیم شهر برای اجرا به شهرداری فولادشهر ارائه خواهد شد و در قسمتهایی که هنوز شهر در دست آماده سازی و تکمیل است به عنوان ضوابط اجرایی پروژه های آماده سازی به پیمانکاران و مجریان مربوطه ابلاغ خواهد گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار