دکتر محمد خزائی عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی» منصوب شد

دکتر حمید منصورفر، دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور حکمی ، دکتر محمد خزائی را به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 23 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر این استان ، دکتر حمید منصورفر، دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور حکمی ، دکتر محمد خزائی را به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی» منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالي

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد خزایی
عضو هیأت اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی
با سلام،

نظر به سوابق درخشان و توانمندی های جنابعالی درحوزه اجرايي و تعهد و پايبندي به ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت، جنابعالی را به مدت 2 سال ، به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین استان آذربایجان غربی» منصوب می نمايم.
تلاش برای بهبود ساختار دفتر استانی جمعیت و هماهنگی و هم افزایی واحدهای متبوع و نظارت و پیگیری در جهت اجرای بهینه امور مرتبط با اهداف اساسنامه و انجام شایسته وظایف و ماموریت های دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان و انجام مکاتبات با دفتر مرکزی جمعیت، از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج) و با به کارگیری همه ظرفیت ها در راستای نیل به آن، موفق و مؤید باشید.
حمید منصورفر دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی
همچنین دکتر منصورفر از زحمات و همکاری‌های دکتر کمال باقرزاده قائم مقام پیشین جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است ، دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی در سال 1394 و در آخرین روز هفته وحدت و همزمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت فرخنده امام صادق (ع) ، با دستور حاجیه خانم زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) ، رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، با هدف آگاهی بخشی از اهداف پشت پرده رژیم صهیونیستی در منطقه و جنایات این رژیم، برای مردم و بویژه جوانان آغاز بکار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار