3 میلیارد ریال برای تکمیل خانه کشتی دیلم

فرماندار شهرستان دیلم گفت: برای تامین مطالبات و خواسته‎های ورزشکاران کشتی‌گیر شهرستان دیلم خانه کشتی ساخته و برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 12 October 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست با ورزشکاران دیلم با بیان اینکه یکی از مهم‎ترین زیرساخت‎های سلامت ورزش است اظهار داشت: تحقق مطالبات جوانان و توسعه زیرساخت‎های فرهنگی و ورزشی در اولویت برنامه‎‏های  این شهرستان قرار دارد.

وی جوانان را از ارکان مهم جامعه در حوزه‎های مختلف دانست و افزود: با تحقق مطالبات  و توجه به خواسته‎های آنان زمینه بالندگی جوانان در عرصه‎های مختلف فراهم می‎شود.

فرماندار دیلم با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان در اولویت قرار دارد گفت: دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش ، سلامت مردم تا به حال اهمیت زیادی داشته است.

وی با اشاره به تکمیل خانه کشتی دیلم بیان کرد: برای تامین مطالبات و خواسته‎های ورزشکاران کشتی‌گیر شهرستان دیلم خانه کشتی ساخته و برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

فرماندار دیلم با اشاره به تجهز مراکز درمانی دیلم به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی گفت: درحوزه سلامت که بی ربط به ورزش نیست توجه ویژه‎ای شده بگونه‎ای که 2 دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی پیشرفته دربیمارستان دیلم نصب شده است.

اسماعیلی بااشاره به تامین پزشکان متخصص شهرستان دیلم افزود: 5 پزشک متخصص، بیهوشی، رادیولوژی، جراحی زنان، متخصص زنان، اطفال برای خدمت رسانی بهتر به مردم دیلم دربیمارستان دیلم مستقر می‎شود
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار