به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان؛

چندين پروژه عمرانی و رفاهی در آبادان به بهره برداری رسيد

کد خبر: ۱۰۹۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 09 February 2023

به مناسبت دهه مبارک فجر چندين پروژه عمرانی و رفاهی، با حضور امام جمعه محترم شهرستان، اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاون عمراني فرماندار ويژه شهرستان، جمعي از خانواده معزز شهدا، شيوخ، بزرگان و مردم آبادان از محل اعتباري جاری شهرداری و بودجه های ردیف ملی به بهره برداری رسيد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در این آيين ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه مبارک فجر گفت: امروز همزمان با سایر شهرستان های خوزستان و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طريق ويديو كنفرانس با حضور نماينده معزز ولي فقيه در استان و استاندار محترم خوزستان، چندين پروژه عمرانی و رفاهی در شهر آبادان به بهره برداری رسيد.

شهردار آبادان اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباري بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال كه بخشی از آن از اعتبارات داخلی و بخشی دیگر با پيگيري نمايندگان مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر محقق شد در راستای خدمات رسانی به مردم شریف اين شهر به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: روکش آسفالت در خیابان های ۲۰ متری سده و بهار با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره برداري رسيدند.

كاوه پور بیان کرد: همچنین عملیات روکش آسفالت در مناطق کوی بهار، بلوار ساحلی، جمشید آباد، کفیشه، فرزاد طاهری و میدان ورودی شهر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسيدند.

شهردار آبادان افزود: پایانه درون شهری ولایت که نخستین پایانه درون شهری استان خوزستان است نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال برای استفاده مردم آبادان احداث گردید.

وي خاطرنشان كرد: همچنين برای احداث یک سپتیک جدید چهار میلیارد ریال و برای تجهیز سپتیک های موجود بیست میلیارد ریال هزینه شد.

كاوه پور در پايان اظهار داشت: دغدغه و اولويت اصلي اعضاي محترم شوراي شهر و شهرداري آبادان ارائه خدماتي در شان مردم شريف و ولايتمدار اين شهر است و همه در تلاش هستيم با برنامه ريزي و كار شبانه روزي وضعيت شهر را بهبود بخشيده و با اقدامات شايسته رضايت شهروندان را كسب نماييم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، مجموع اعتبارات پروژه های عمرانی و خدماتی که در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید ۷۰۰ میلیارد ریال میباشد و در تلاش هستیم پروژه های دیگری را نیز در روز های آتی به بهره برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار