جامعه بیش از پیش به فضای امیدآفرین و انرژی بخشی نیاز دارد / دشمنان با راه‌انداختن جنگ ترکیبی، تلاش می‌کنند، امید در جامعه را کمرنگ کنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره "گفتمان خدمت" گفت:امروز جامعه بیش از پیش به فضای امیدآفرین و انرژی بخشی نیاز دارد و دشمنان با تمام نیرو، بودجه و رسانه‌ای که در اختیار دارند و با راه‌انداختن جنگ ترکیبی، تلاش می‌کنند، امید در جامعه را کمرنگ کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 08 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عبدالرسول هاجری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، از برگزاری این جشنواره در استان‌های مرکزی و مازندران خبرداد و افزود: امیدآفرینی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، رویکرد اصلی این رویداد ملی است.
وی یادآورشد: معرفی و تقدیر از مجاهدت‌های خاموش، ایجاد ارتباط با افراد نیک‌اندیش برای هم‌افزایی و تبادل تجربه، از دیگر اهداف برگزاری جشنواره گفتمان خدمت است.
وی اطلاع‌رسانی نشدن کامل و دقیق از خدمات را از جمله ضعف‌ها و چالش‌های موجود عنوان کرد و گفت: ایده برگزاری جشنواره گفتمان خدمت به منظور برطرف کردن این چالش و ایجاد زمینه برای افزایش آگاهی حداکثری به جامعه است.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان مرکزی هم در این دیدار گفت: ۱۲ هزار وعده غذای گرم به مناسبت برگزاری جشنواره گفتمان خدمت در این استان بین اقشار نیازمند و کم‌توان اقتصادی توزیع می‌شود.
مجید مومنی افزود: همچنین ۲‌هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی و طلاب بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: ۴۸ گروه طلبه از مردان و ۳۰ طلبه از گروه زنان استان مرکزی، ۱۸۶ مرکز نیکوکاری و هفت کمیته اجرایی در اجرای این جشنواره مشارکت و همکاری دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) استان مرکزی ادامه داد: راه‌اندازی ۵۰ غرفه از محصولات متنوع، به صدا درآمدن زنگ گفتمان در حوزه‌های علمیه، برگزاری مسابقه فوتسال، کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست بصیرتی جهاد تبیین، شب شعر و همایش مادران فاطمی از دیگر برنامه‌های تدارک شده در این جشنواره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار