استقرار 300 راهدار در جاده‌های مازندران

کد خبر: ۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 05 March 2015
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: به منظور در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران به مازندران و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها 300 راهدار در جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی از سراسر کشور به مازندران و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها 300 راهدار در جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

وی افزود: این اداره‌کل تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا مسافران نوروزی در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از استقرار 33 اکیپ راهداری با 300 راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد و افزود: 18 راهدارخانه ثابت و هفت کانکس و چادر سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و هموطنان را دارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: این اداره‌کل به منظور ارتقاء سطح ایمنی، نظارت و کنترل در سطح محورهای استان و انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام دارد.

وی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته به منظور کنترل و نظارت بر گشت‌های راهداری ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن گشت‌های ویژه نوروزی (مجهز به سامانه GPS) را در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری - کیاسر اعزام می‌کند.

نوروزی درباره بخشی از اقدامات ایمن‌سازی محورهای استان توسط این اداره‌کل برای ایام نوروز، گفت: پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای VSI (نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده)، نصب دوربین‌های نظارت تصویری ـ نصب تابلوهای فلورسنتی برای آشکارسازی نقاط پر حادثه، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و سامان‌دهی نقاط پرحادثه، خط‌کشی و لکه‌گیری، شست‌وشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌هایی است که به‌ طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931214000446#sthash.6WqKndQN.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار